Saturday, August 26, 2006

南京、無錫、蘇州、烏鎮、杭州、上海 6 天遊 ...

之前話過 post 返前排去旅行 d 野出來 ! So here we go , but pls note that ... 成個行程可能仲有其他地方去 , 不過如果無咩特別既話 , 我輕輕帶過就算或者索性唔提 ~~~

因為時間既關係 , 來唔切收集資料玩自遊行 ... 況且都係去中國咁近 , 費事煩 , 所以決定跟團去 ! 後尾揀左關鍵 , 最抵死係無耐有人 foward 左以下呢個 mail 俾我 :
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
關鍵旅行社口號
"正常版"
食得招積,住得舒適,遊得出色,旅遊超值,旅行搵關鍵,招積出色舒適超級超值 ...
旅行搵關鍵,關鍵全實現~

"刻苦版"
食得的色,住得偏僻,遊得急迫,旅遊乞食,旅行梗慳儉,的色偏僻急迫超級丐食 ...
旅行搵關鍵,自己攞來賤!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
經過我親身體驗過之後 , 發現 "刻苦版" 講既野係無錯既 , 咁究竟我係咪自己攞來賤呢 ?
哈哈 ... anywayz 廢話少講 , let's go !!!

8 月 7 日 星期一 天晴 第一日 - 上海

朝早 07:30 起身 , 因為 08:30 要嚮機場集合 ( 佢話 ... ) , 但係班機 11:00 先起飛喎 !? 駛唔駛咁早先 ? 我都 9 點有多先到 , 算係咁啦 ! =P 講返呢 , 其實本來個行程應該係由南京開始玩落上海 , 不過宜家掉返轉 , 由上海玩返上去南京 !


上海磁浮列車

去到上海都差唔多 14:00 , 一落機第一個節目就係坐上海磁浮列車 ( 英文叫 Shanghai Maglev Train 喎 ! ) 我都係第一次坐 , 一眼望落去架車好普通咋喎 !? 點知一開車 ... holy , 極速 430km/h , 拿 ... 有相為証架 ! 真係話咁快就到 !!!
.
.
老城隍廟

唔 ... 無咩特別 ? 我諗本來應該幾靚既 , 不過宜家純粹係一個旅遊商業區 ... 仲話咩咩「到上海不去城隍廟 , 等於沒到過大上海」By the way , 呢位係導遊 Mandy , 都算幾靚女 =)

.
.
夜遊黃埔江

維港夜景係香港人既驕傲 ! 黃埔江夜景都可以話係上海人既驕傲 ! 其實計我話上海夜景仲巴閉 , 因為就算俾你去到 , 都未必有得你睇 ... 原因係上海市政府規定為左節省用電 , 凡當日天氣溫度高於 36 度 ( 有人話 40 度 !? ) 黃埔江兩邊就唔會亮燈 , 咁就可以俾人民有足夠電力喎 !

好彩我去果晚有亮燈 , 真係幾靚架 ! 唔 ... 同香港既夜景有 d 唔同囉 ~ 因為浦東果邊係高樓大廈 , 好摩登 ... 浦西果邊係好有特色既建築物 ( 有成一百年歷史架啦 ! ) , 咁兩邊加埋會有一個好強烈既對比 !