Friday, July 28, 2006

Flight Operations Officer ...

嘩哈哈 ... 實在太開心啦 ! 點解 ? 因為唔駛等啦 !!! 我今日收到 HIAS 既電話 , 佢地俾 offer 我啊 !!! ( 如果妳唔知我講緊咩 , 可能你要睇返我之前寫既 blog 啦 ! ) 雖然人工就唔係話好高 ... 又要返 shift 等等 , 不過唔緊要 , 至少我終於入到呢行 ~ YEAH ~~~

以後見飛機既次數會唔會多過見巴士 ? 唔 ~ 呢個暫時未知 ... 不過可以肯定既係 : 見空姐既次數一定多 d ! 哈 ~ (∩_∩)

No comments: