Tuesday, September 12, 2006

Dragonair Cargo ...

今日有架 Dragonair 既貨機因為 payload 重左 , Captain 要我地 prepare 另一張新 flight plan 俾佢 , 所以就派我送出去 ...

由客運大樓坐巴士去到貨機埸 , 因為係貨機既關係 , 當然唔會好似平時咁行 aerobridge 入去啦 ! 去到飛機既底部行樓梯上機艙 , 一入去 ... 雖然有野包住 , 但係果架應該係 Ferrari !? 平時街度見到都無咩 , 而家機艙見到先覺得「嘩 ~~~」我 d 同事話唔出奇 , 佢地話多數都係 Ferrari 或者 Porsche , 咁又係 ... 斷估唔會用貨機運架日本車囉 !?

仲有 , 平時見 / 坐開都係客機 ... 但係因為呢架係貨機既關係 , 架 747-300 ( 我地叫 743 ) 入面已經改晒 , 比起我印像中客機 743 or 744 大好多 ... 平排放兩架車都仲有位剩啊 !

No comments: